Ha ha, ja, ik ben een ongeduldje, dat klopt 
Na een nacht wachten had ik de hoop al opgegeven 
Ik kan zijn tempo inderdaad regelen en ben vaak niet langer dan een kwartier met hem bezig. Volgens mij loopt ie regelmatig (maar bijzonder goede kijk heb ik daar nog niet op), maar veel controle over zijn beweging lijkt ie nog niet te hebben: het is nog echt een slungel, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maak me ook geen zorgen over zijn geschud, omdat ie dat maar af en toe doet en niet ergens (pijnlijk) last van lijkt te hebben. Ook niet elke keer dat ik hem loswerk en soms schudt ie een paar keer achter elkaar. Hij is wel op zijn gemak en alert, maar loopt nog niet echt ontspannen: hoofd komt wel wat naar beneden, hij loopt met zijn hals dan iets boven horizontaal en begint wel te kauwen.
Ik zit erover te denken twee keer in de week iets intensiever los te werken en hem daarna ook over een paar balkjes te laten lopen, maar dat raad je vooralsnog ook af?
In zijn karakter is ie verlegen, aftastend, schrikkerig, rustig, super lief (bijt niet, trapt niet, geen oortjes) en zachtaardig en bij alles wat ie eenmaal kent lekker brutaal. Ook nog wel wat jeugdig enthousiasme. Voor een paar weken terug leek ie nog echt een (enorm groot) veulen, nu meer een jaarling. Hij is dus aan het inhalen
Kan zo nog wel uuuuuren doorvertellen