[AR] Oefenmarathon Bavel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HorsesInside

Oefenmarathon Bavel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 23:23

heey

als alles goed gaat zal ik op 1 April 2007 weer meerijden op de oefenmarathon in Bavel. dit zal voor mij de 2de keer zijn dat ik zelf een marathon rijd de eerste keer was vorig jaar ook in Bavel.

zijn er hier nog mensen die ook mee doen of willen doen? Lachen

NdV74

Re: Oefenmarathon Bavel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:30

Welke vereniging organiseert deze marathon eigenlijk?

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 17:52

HorsesInside schreef:
heey

als alles goed gaat zal ik op 1 April 2007 weer meerijden op de oefenmarathon in Bavel. dit zal voor mij de 2de keer zijn dat ik zelf een marathon rijd de eerste keer was vorig jaar ook in Bavel.

zijn er hier nog mensen die ook mee doen of willen doen? Lachen

dit is als ik het goed gelezen heb op het inschrijfformulier een in/outdoor. dit aangien er 2 manches zijn en je bij een echte oefen marathon geen manches hebt maar hindernissen. maar ik rijd deze wedstrijd ook mee heb me al ingeschreven. ik start met een wit welshje en mijn vader met een haflinger. (fotos in mijn profiel)
met wat voor aanspanning start jij?

Groetjes Samantha

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 17:55

He Samantha,
Welke vereniging organiseert deze wedstrijd? Jammer dat íe niet meetelt voor de regiocompetitie.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 18:53

heej nicole,

nog gefeliciteerd met remco he! (rene en manon ook natuurlijk Knipoog )had je nog niet gezien na die tijd dus dan zo maar.

deze wedstrijd word georganiseerd door johan van hooijdonk en jan vriens het wordt gehouden op het terrein van johan van hooijdonk.

groetjes samantha