Ik heb een pony van 21 Jaar oud..
Ze is nog hartstikke fit

Zouden we haar nog voor de kar kunnen beleren?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoyCiej007 schreef:Inderdaad; in plaats van die oudjes die nog energie genoeg hebben 'in hun stal te laten verstoffen' om het maar zo te zeggen, zouden ze het volgens mij hartstikke leuk vinden om nog zo af en toe wat recreatief werk te verzetten, en mennen is dan een leuke optie
Edit: Nog even in je profiel gespiekt; gaat het hier om dat leuke schimmel welshje?Die zou volgens mij leuk voor een karretje staan, ziet er bovendien nog super uit voor haar leeftijd!
miky schreef:JoyCiej007 schreef:Inderdaad; in plaats van die oudjes die nog energie genoeg hebben 'in hun stal te laten verstoffen' om het maar zo te zeggen, zouden ze het volgens mij hartstikke leuk vinden om nog zo af en toe wat recreatief werk te verzetten, en mennen is dan een leuke optie
Edit: Nog even in je profiel gespiekt; gaat het hier om dat leuke schimmel welshje?Die zou volgens mij leuk voor een karretje staan, ziet er bovendien nog super uit voor haar leeftijd!
Jaa,, schimmel welshjeDankje!