Duizelig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mjel

Duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 19:13

mijn shetlander pony wordt duizelig als ik haar longeer. na een paar rondjes al, weet iemand wat ik hier aan kan doen, zijn er nog meer mensen die dit hebben???
ze kan niet goed zien, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
na een paar rondjes staat ze helemaal te draaien op haar benen.

persikj

Re: Duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:20

Mischien moet je d'r/hem grotere rondjes laten lopen?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:24

Dan zou ik haar gewoon niet meer longeren, je doet je pony hier echt geen plezier mee. Kan je haar niet rechtuit laten lopen? Ik bedoel de hele bak gebruiken en zelf meelopen.

Dribbel_24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:25

Ik zou haar dan ook niet meer longeren, zou er lekker mee gaan wandelen dan heeft je pony er ook geen last van en wel plezier

Mjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 09:05

het probleem is dat we geen bak hebben, voor mij is ze te klein om op te rijden, ze kan best druk zijn, en daardoor heb ik nog nooit iemand gevonden die er wel op kan rijden. met alleen wandelen vind ik dat ze te weinig beweging krijgt. (ik heb ook geen tijd om uren te gaan wandelen). ik fiets wel eens met haar, maar dat kan niet als ze druk is, want ze geeft opeens een bok of er een auto naast staat of niet. Als ik haar alleen in een bak zou doen zou ze trouwens over tegenaan lopen omdat ze niet goed ziet.
Ik longeer haar nu 5 minutjes als ze heel druk is, en dan ga ik gelijk een stuk rechtuit lopen, omdat ik anders niet met haar kan fietsen.
Ik heb al gezocht naar iemand die op haar kan rijden maar het is bijna onvindbaar. want ze is rond de 90 cm, maar niet zo sterk als andere shetlanders, dus moet het echt een klen meisje zijn, maar ze kan best vervelend zijn, dus moet het ook iemand zijn die al aardig wat rij ervaring heeft.

Katoo71

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 09:08

Er een maatje bij zetten ? die houden elkaar wel bezig.

nikkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:46

wat vreemd!..
ik zou haar niet meer longeeren dan maar wat anders verzinnen!:)