Wie doet er mee met de oefenmarathon in Putten op zaterdag 31 maart a.s.? Het bestaat uit een wegtraject en een vaardigheidsparcours met 6 hindernissen waaronder een waterbak en een brug. Hieraan doen ruim 100 aanspanningen mee.
Wij in elk geval niet Onze menvereniging organiseert die dag zelf een oefenmarathon.Edit: oeps, ik zit er een week naast! Onze oefenmarathon is de 25ste. Maar Heukelom is inderdaad wel op 31 maart
Denk dat Putten ook een probleem heeft aangezien het gelijk is met Heukelom wat een selectiewedstrijd voor de pony's is..Dus of ze de 100 halen, terwijl ook Gorssel dan de wedstrijd is
Echwel schreef:Nee rekenkamer in Heukelom waar de oudste ook rijdt. Dat betekend dus dat ik er niet ben.Maar ik vind ze wel heel laat dit jaar met de wedstrijd.Normaal zaten ze toch rond 20 maart.
Volgens mij altijd laatste weekend maart, de pech is dat dit dit jaar gelijk valt met eerste april waarop het seizoen begint.
Het is idd altijd de laatste zaterdag in maart geweest. Dit jaar zit er zelfs een brug bij die met heel veel vrijwilligers in elkaar is gezet..
Ik hoop dat jullie voldoende deelnemers krijgen.Maar vd Kamp is waarschijnlijk dan toch in Heukelom??
Waar kan je meer info vinden over deze (en andere)oefen marathons?Wij willen dit jaar een aantal keren gaan proberen, dus alle info, adressen etc, zijn welkom!