Bedankt voor julie reacties!!
Lintjuuuh schreef:Waar is deze wagen te koop?
Ik heb een beetje hetzelfde dilemma als jou. Ik wil ook graag een tweewieler omdat ik daarmee veel simpeler mee overweg kan. Mijn concourswagen is nogal groot en lomp en die pak ik niet zomaar omdat het een heel gedoe is om hem uberhaupt al de schuur uit te krijgen. Ook hebben wij hier veel fietspaden en mijn concours is veel te breed om tussen de paaltjes door te kunnen.
Mijn pony heeft zowiezo ademhalingsproblemen (is hiervoor al geopereerd zonder succes) dus alles moet zo licht mogelijk zijn, dus dacht dat dit misschien beter was.
Misschien is het voor jou een optie om er een 2wieler bij te nemen?
Bij wagenmakerij.nl Op marktplaats tweewieler intypen bij rijtuigen en koetsen, dan vind je hem wel (999euro). Hij kost elders 1546,-. Van schieruitersport.nl heeft een bijna dezelfde ook leverbaar, maar daar weet ik prijs niet van.
Het probleem dat t zo'n gedoe is heb ik dus ook, uit de schuur, zeil eromheen etc. Niet dat ik lui ben, maar als je al niet veel tijd hebt wordt je rondje steeds korter.
viola schreef:Die wagen ziet er heel goed uit, niks mis mee.
Bedenk wel dat een andere wagen het probleem met je pony uit je andere topic niet zomaar zal oplossen. Je kan dan wel lekker in de bak rijden wat je nu niet kan en dat is wel een groot voordeel (mede daarom heb ik er ook een sulky bij gekocht). Maar het buiten rijden probleem is er natuurlijk niet mee opgelost.
Goed opgemerkt! Ik ben vandaag lopend achter mijn pony (met tuig) door het dorp gegaan, hij was zo anders! Oortjes naar voren, niet staken, niet druk doen. Later wilde ik een poging zonder tuig doen, gewoon ernaast, dat gaf meteen weer problemen. Daar moet nog aan gewerkt worden, maar het is inderdaad wel een groot voordeel dat ik met deze tweewieler in de bak kan!