Hai,
Ik heb sinds 1,5 jaar een trekpaard van 13 jaar. Ze is vroeger wel eens voor de kar geweest. Nu begint het bij mij te kriebelen om haar ook voor de kar te zetten. Het probleem is: ik ben op dat gebied echt zo onervaren. Bij mijn vriend thuis hebben ze laatst alle rijtuigen (voor de haflingers) op geruimt omdat ze ermee gestopt zijn. En er is eigenlijk niemand om me te helpen op dit gebied. Dat weerhoud mij er wel van...
Voor mezelf zou ik graag een soort strijdwagentje willen hebben met simpel tuig. En als dit voor een leuk prijsje kan dan wil ik ook nog wel iemand erbij zoeken die me dan gaat helpen of evt. les gaan nemen.
Nu heb ik een leuk karretje gezien op internet voor een trekpaard. Ik weet niet hoe de prijzen liggen, maar ik vond de vraagprijs nogal hoog ervoor.
Mijn vraag is: wat zijn normale prijzen voor nieuw en tweedehands wagens en tuig?
Als iemand nog tips heeft hoe ik mijn paard er weer op kan voorbereiden hoor ik het graag!
Is het verstandig om als beginner een tweewieler of een vierwieler te nemen? Wat vinden jullie???
Alvast bedankt,
Christa