Ik heb zelf een arizona maat 2, nu met een gewone western pad met inlages.
Ik kan van iemand heel goedkoop een sympanova western pad overkopen, heeft onder de nevada gelegen. Ik wilde sowieso een pad kopen met sympanova onderkant, voor de ruige bosritten, zodat het zadel extra stevig ligt.
Past die vierkante wel eronder? Qua lengte vooral.
Ik denk dat jij je zadel moet opmeten, en de verkoper de pad. Ik vind de nevada groter tonen dan de arizona. Maar misschien dat schijn bedriegt. Dus lijkt me dat het in elk geval niet te klein zal zijn, te groot kan minder kwaad, maar staat ook minder fraai. Of misschien zijn er hier wel ervaringsdeskundigen. Succes.
Ik heb de maten al gekregen ja De pad is 68 cm lang, en mijn zadel ongeveer 66 cm lang. Ruglengte zou dus moeten passen. Ik ben alleen nog benieuwd hoeveel het uitsteekt aan de onderkant, en of dat niet irriteert bij de singel. Zou fijn zijn als ik iemand tegenkom die het heeft geprobeerd.
Voor het oog vind ik het niet zo'n probleem, ik had al een idee om de naam op het lege stuk van de pad te zetten, een beetje in western style.
En hij past gelukkig Nog niet op mijn paard geprobeerd, maar wel op de bok. Ziet er zelfs heel leuk uit, niet te lang en niet te kort. Dus zou iemand er ook een willen kopen voor de arizona, gewoon doen, past prima