[AR] oproep aangespannen Haflingers voor wedstrijd Utrecht a

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

[AR] oproep aangespannen Haflingers voor wedstrijd Utrecht a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 08:31

Vereniging De aangespannen Haflinger houdt op 28 april 2007 zijn jaarlijkse wedstrijd in Utrecht voor Haflingers. (Utrechtse Manege, Arienslaan 4, te Utrecht).

Het is altijd onwijs gezellig en er wordt heel veel gestart met Haflingers bij de dressuur onder het zadel, springen en vaardigheid onder het zadel (50 combinaties of zo). Vingers aflikken

Alleen vorig jaar was Janouk de enige aangespannen Haflinger. Wel een beetje raar voor een vereniging, die De aangespannen Haflinger heet.
Alleen voor ons had de organisatie een officiele jury geregeld om met startkaart dressuur te kunnen rijden. Ach gut Na onze 2 starts kon de beste man weer naar huis. En het was voor Janouk erg eenzaam vooraan in de parade met de koets.

Dit jaar willen ze wel opnieuw een rubriek mennen dressuur en mennen vaardigheid uitschrijven, maar alleen als het mij lukt minimaal 5 Haflinger aanspanningen te regelen met startkaart, zodat een jurylid niet alleen voor ons hoeft te komen. Natuurlijk zijn Haflinger aanspanningen zonder startkaart ook welkom. Je hoeft geen lid te zijn van de vereniging en je hoeft niet uit district West te komen en je pony('s) hoeft geen officiele Haflingerstamboek papieren te hebben, maar moet wel een Haflinger zijn.

Kosten per aanspanning, ongeacht het aantal onderdelen dat je start, is 7 euro.

Hier het inschrijfformulier
http://www.deaangespannenhaflinger.nl/_ ... ilwest.doc

Met informatie vind je op
http://www.deaangespannenhaflinger.nl/evenementenwest/

OPROEP
Laat Janouk niet alleen in het mennen starten en doe gezellig mee.
Het moet mij toch lukken om 5 aangespannen Haflingers bij elkaar te krijgen.

liberty

Re: [AR] oproep aangespannen Haflingers voor wedstrijd Utrecht a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 22:53

Er moeten toch wel genoeg haflingers zijn? Laatst was er hier in de buurt een trekpaarden en haflingerwedstrijd waar ook aardig wat haflingers waren volgens mij

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 07:11

Ja, er zijn genoeg Haflingers onder het zadel. Maar mennen is een ander verhaal.
Zeker in de regio West. Heel jammer, want een Haf heeft een super karakter om mee te werken voor de koets.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:15

Het is niet de bedoeling het topic dubbel te posten.

Gezien het haflinger-gerelateerd is, zet ik dit topic op slot.
Voor geintresseerden staat het andere topic hier: viewtopic.php?f=152&t=727290