Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cowgirl schreef:Ik heb de HIT stal ook in Arnhem gezien.
Ik was wel enthousiast maar niet hotel de botel. Ik miste gewoon een enorm stuk land erbij voor de zomer.
S'winters vind ik het een perefcte oplossing. maar krijg eigenaren maar eens zover dat ze al hun paarden bij elkaar zetten.
pipeloi schreef:Cowgirl schreef:Ik heb de HIT stal ook in Arnhem gezien.
Ik was wel enthousiast maar niet hotel de botel. Ik miste gewoon een enorm stuk land erbij voor de zomer.
S'winters vind ik het een perefcte oplossing. maar krijg eigenaren maar eens zover dat ze al hun paarden bij elkaar zetten.
idd zo"n HIT stal heb ik dus ooit op een beurs gezien ......het is heel paardvriendelijk alleen vondt ik wel dat de paarden die aanwezig waren en die zo werden gehouden ...veel bijtwonden en andere wonden hadden ..
Als ik mijn menselijke gevoel laat spreken vindt ik het onpraktisch je moet steeds je paard uit een kudde halen wat toch de nodige risco"s mee brengt
Qua paardengevoel zeg ik dat het voor een paard geweldig is .....paarden zijn tenslotte kudde dieren en stellen het op prijs om dagelijks contact te hebben
cavaletti schreef:haha geweldig, dat voederstation doet me een beetje denken aan de MC Drive van Mac Donalds.
Je zult alleen je paard moeten zien te pakken als je wilt rijden, kun je alles bij langs om je paard te zoeken pfffff ben je een halve dag zoet mee.