Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sliertje schreef:Hoe komt het volgens jou dat Natural Horsemanship vaak als vaag en onduidelijk wordt bestempeld?
sliertje schreef:Komt dit door de media, wat zij vertellen of juist niet vertellen?
sliertje schreef:Heeft het te maken met een groep fanatieke mensen die hun manier van omgaan met paarden tot in het extreme promoten? (Daarmee bedoel ik dat er een groep mensen is die in de ogen van velen doorslaan in de natuurlijke manier van omgaan met paarden.)
sliertje schreef:Of is er gewoon weinig te vinden over de basis van het Natural Horsemanship waardoor "leken" er geen duidelijkheid in kunnen vinden.
sliertje schreef:Hallo,
Dus bij deze mijn vraag aan jou:
Hoe komt het volgens jou dat Natural Horsemanship vaak als vaag en onduidelijk wordt bestempeld?
Komt dit door de media, wat zij vertellen of juist niet vertellen?
sliertje schreef:Heeft het te maken met een groep fanatieke mensen die hun manier van omgaan met paarden tot in het extreme promoten? (Daarmee bedoel ik dat er een groep mensen is die in de ogen van velen doorslaan in de natuurlijke manier van omgaan met paarden.)
sliertje schreef:Of is er gewoon weinig te vinden over de basis van het Natural Horsemanship waardoor "leken" er geen duidelijkheid in kunnen vinden.