[AR] Ervaring met marathonwagen.com?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bitterbal

Ervaring met marathonwagen.com?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 14:42

Ik ben voor mijn shet opzoek naar een leuk mentuigje, niet te duur. Nu zag ik op http://www.marathonwagen.com een leuk leren tuigje staan... maar nu vroeg ik me af, is er iemand met ervaring met die winkel?
Assendelft is vanuit belgië net even te ver om heen te rijden, vandaar dat ik het even vraag.

texeenmaikey

Re: Ervaring met marathonwagen.com?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 15:28

Ik ben 2 jaar terug bij deze mensen geweest om een nylontuig op te halen.

Toen was er geen echte winkel omdat ze er toen volop aan het verbouwen waren.

Verder zijn het wel hele aardige mensen die goed advies geven.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 16:23

Bedankt, maar je hebt dus geen ervaring met opsturen enz?
Het ziet er allemaal netjes uit op de site enz, maar ben toch een beetje bang gezien het om een bestelbedrag van 140 euro gaat, excl verzendkosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:31

Ik heb ervaring met opsturen, ik heb er een nep-myler besteld.

Helaas hebben ze dit bit onder rembours verstuurd, zo kreeg ik, bij iets wat door de brievenbus kon, nog eens bijna € 15 aan verzendkosten bij.

Er stond niets over op de site, dus was redelijk pissig. 'ik had het van tevoren aan moeten geven' was hun antwoord.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 00:30

dus als ik van te voren aangeef dat ik niet onder rembours wil laten verzenden zou het goed moeten gaan?
Hoewel ik rembours niet erg vind, maar naar belgië gaat dat een stuk lastiger worden. Heb hun overgens die vraag begin middag gemaild, helaas nog geen antwoord terug.

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:36

Ik had dat tuig ook.
Prima tuigje voor af en toe een rustig ritje maar ik vond sommige riepjes wel erg dun. Dus om echt mee door het bos en de blub te sjezen....
Tip: hou de oksels in de gaten. Er zit nl niet echt een soepel singeltje bij en ik reed mijn pony's er elke keer op door.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 12:28

Oowh dat is niet echt fijn laura... het is voor mij gewoon voor af en toe recreatief lekker met mn shet te mennen. Heb voor hem voor alsnog geen wedstrijd ambities Lachen Denk je dat ie daar wel geschikt voor is? niet dat ie over een maand kapot is en ik opnieuw geld moet uitgeven voor een tuigje?

*edit*en als de singel écht zo de okseltjes open schuurt, dan zal ik daar in ieder geval wel iets voor zoeken, in de vorm van een bontje ofzo.. of denk je niet dat dat helpt?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:36

Ik vond destijds de riempjes van het tuig te dun om te kopen, zeker toen ik het in het echt had gezien. Verzenden vanaf daar heb ik geen ervaring mee.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 15:58

maar te dunne riempjes.. hoe dun zijn ze? en in hoeverre gaat een paard daar last van hebben?

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:09

Vooral de riempjes van de singel vond ik erg dun... Het singeltje heb ik vervangen voor een neoprene singel. Nou had ik wel een erg gevoelige pony volgens mij want ik reed hem met elke singel open. Maar de ander had er toch ook last van. Bij de tweede was het met een bontje wel op te lossen maar dat hangt dus af van jou pony.
Rij je met een tweewieler? Dan zou ik zeker op zoek gaan naar een dikkere singel.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 22:18

Ik heb vandaag een twee wielig karretje opgehaald.. ik heb via een bokker, onder voorbehoud al een tuigje. Want die verhalen die ik hier hoor over dat te dunne spul vind ik niks. Ik wil wel iets goeds als ik er toch aan ga beginnen!