Helemaal netjes ingevlochten, beentjes gewassen, staartjes gewassen en gebortelt.
En dit was het resultaat:
En dit was het uitzicht vanaf de bok:
Mijn jongste was een beetje een hyperdepieper aan het doen en de ander was juist te mat. Daar op het terrein aangekomen kwamen er gelijk mensen op ons af met: "Ah wat lief' en "mag ik aaien"
Soms is dat best irritant en zeker als je nog moet rijden

Er waren er nog een paar voor ons dus we hadden nog tijd om naar de wc te gaan (of course

Inmiddels waren mijn supporters ook aangekomen

Mijn vriend zat achter mij op de koets om voor te lezen (de eerste keer in zijn leven). Ik heb altijd problemen gehad met voltes te rijden, omdat mijn ene oog hoger staat als de ander dus de ene helft word dan mooi rond en de andere helft recht terug naar de b of de e haha. Toen de middendraf, ja echt super helaas ging mijn jonkie op het einde in galop.
Maar ze liepen super, ze waren mooi voorwaarts, in evenwicht, gelijk en erg braaf.
Commentaar van de jury: "Je hebt mooi gereden, mooi geduldig en lief voor ze. De pony's liepen mooi in stelling, erg jammer dat de ene pony in galop ging. De figuren waren niet zo goed daar moet je nog wel aan werken, maar jullie kunnen nog ver komen!" Nou geweldig commentaar toch?:)
In totaal ben ik 3e geworden van de 9 deelnemers en ik moest tegen allemaal paarden. Dus daar ben ik ook erg tevreden over en ik had het hoogste qua verzorging

Mijn totaal aantal punten was 192, is dat een winstpunt?
Al met al dus een superdag gehad en ik ben supertrots op mijn pony's en ook op mijn vriend die erg goed voorgelezen heeft.