Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_LoutJ_ schreef:Jan de Boer (Terwolde)
sumic schreef:hoezo dat je deze opmerking plaatst?Ik denk dat Manon een hele goede kans maakt! Ze rijdt ervoor en dat gaat haar goed af! Misschien heeft ze inderdaad weinig ervaring in de klasse 4, maar ze rijdt al een hele tijd en echt van alles (enkel, dubbel, vierspan, tandem) ze heeft het echt wel in de vingers. Ik duim voor haar tenminste!
laura2span schreef:Als je alleen je mening mag geven als je alle rijders ooit hebt zien rijden vrees ik dat er weinig stemmers overblijven
Ik denk dat Manon nog te weinig ervaring heeft in klasse 4 om er al echt bij te horen.
Citaat:Ponymenners die naar het WK gaan
WESTENDORP - Chef d'équipe Hans Ditzel gaat deze week de ponymenners voor het WK (18-22 juli in Dorthealyst) nominatief inschrijven. Het team wordt na de veterinaire keuring bekend. De keuze is gevallen op 4span Jan de Boer, Aart van de Kamp jr, John van Dorresteijn, Martien van Veen, 2span Ewoud Boom, Karel van Kekem, Manon van Kasteren, 1span Arjo van Kekem, Geert Bongers en Yvonne de Ruijter.