Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kinke schreef:En je kunt altijd nog een rontgenfoto laten maken, dan weet je tenminste precies of het hoefbeen gekanteld is en hoeveel.
(ik heb veel vertrouwen in de bekapster, maar rontgenogen heeft ze (nog) niet)
Kinke schreef:Een ex-hoefbevangen voet zal er toch heel anders uitzien neem ik aan. Witte lijn verbreed, flares, ringen in de hoef.
laetitia schreef:Ik zal dit weekend foto's maken van zijn hoef, onderkant en zijkanten en voorkant!
crystal schreef:waarschijnlijk is hij wel hoefbevangen geweest maar aan het bovenste stukje te zien gaat het de laatste wel beter ik zou gewoon een goede NBer zoeken dan komt het vast wel allmaal wel weer goed en heb je een leuuk paardje
crossmonster schreef:ik heb niet alle reacties doorgelezen, maar
maak eerst een rontchenfoto dan weet je meer,
je zult hem niet kunnen terugbrengen, want je bent zelf nalatig geweest door niet te keuren...
Citaat:en de dierenarts die hem gekeurd heeft heeft dit dus niet gezien!!
crossmonster schreef:heb je ook laten rontchenen dan ??
alleen een klinische keuring zegt niets, ze kunnen hem verdooft hebben, en je had dus bloed moeten laten trekken op dat moment
nu ga je uiteraard van het goede uit in de mens, maar helaas gaat dat in de echte wereld niet op
en zoals bovenstaande bokker ook al zegt, alleen op de rontchen kan men dat zien...
en dat heb je niet gedaan, dus ik denk niet dat je hem daarop kunt terugbrengen.
en ik wil je niet boos maken, maar je ogen openen,