Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cabcalor schreef:Tuurlijk is het dat, alleen jammer dat niet iedereen dat wil erkennen
Huertecilla schreef:Dat het advies van beroepsmatige hoefonderhouders in één stroming niet per definitie het beste voor een bepaalde ruiter of een bepaals paard hoeft te zijn omdat er een verstrengeld belang, een verborgen agenda is bij de adviseur. Niet anders dan bij de veearts, de boomloos zadel verkoper, een hoefsmid of een franchise automerkdealer.
cabcalor schreef:Zo is het; ik ben professioneel hippopodist (bewust zeg ik niet "natuurlijk bekapper") - dat betekent dat ik het doe als job; net zoals een veearts zijn werk doet als job; net zoals een garagist het doet - namelijk om geld te verdienen, om uiteindelijk ook onze behoeftes te kunnen invullen, en niet om dat arme paard te helpen (in geval van een hoefsmid, bekapper, hippopodist, veearts) of om die "manke" wagen te redden.
evita_ schreef:Sorry hoor, maar mij ontgaat het doel van dit topic. Get a room...
arno8 schreef:Ik begin de logica in te zien: HC ziet een product dat niet natuurlijk is (wat dat dan volgens hem ook mag zijn) maar er staat wel natuurlijk op. Dan gaan er een paar alarmbellen rinkelen en dus zegt hij: "Dat product is stom! Want er staat natuurlijk op, terwijl het dat niet is!"
Maarre... die jas, houdt die de regen tegen? Is hij lekker warm? Ga je er niet van zweten?
Als dat allemaal goed zit, wat is dan het probleem?
Huertecilla schreef:evita_ schreef:Sorry hoor, maar mij ontgaat het doel van dit topic. Get a room...
en wat is 'N' Evita?
Dit topic is een zij-ingang om bestaande associaties te vermijden.
Als er geen behoefte aan is dan druk je op het uitroepteken en is er vast wel een 'natural' mod of ondermod genegen het te censureren![]()
HC
sofje schreef:Er is niet zoiets als de beste manier.
arno8 schreef:Dus dan is de bedoeling van dit topic: mensen er op wijzen dat termen als "natuurlijk" eigenlijk onzin zijn.
Maar goed, de mensen die slim genoeg zijn om jouw taal te kunnen begrijpen, weten dat al lang.
De mensen die zo stom zijn dat ze denken dat een "natuurlijke jas" echt "natuurlijk" (en daarom ook beter) is, zullen jouw taal ook niet begrijpen. En blijven dus in hun onwetendheid steken.
Op deze manier bereik je dus niet veel.
Arabesk schreef:HC laat je ingewikkelde taalgebruik nou eens achterwege. Niemand volgt je posts.
Arabesk schreef:HC laat je ingewikkelde taalgebruik nou eens achterwege. Niemand volgt je posts.
cabcalor schreef:Huertecilla schreef:Dat het advies van beroepsmatige hoefonderhouders in één stroming niet per definitie het beste voor een bepaalde ruiter of een bepaals paard hoeft te zijn omdat er een verstrengeld belang, een verborgen agenda is bij de adviseur. Niet anders dan bij de veearts, de boomloos zadel verkoper, een hoefsmid of een franchise automerkdealer.
Zo is het;...........blijven kritische vragen stellen![]()
Er is geen "beste" automerk; net zomin er een "beste" hoefsmid bestaat; net zomin er een "beste" hoefverzorgingstroming bestaat.
Maargoed - zo zit m'n pauze er weeral op... nog beetje studeren voor m'n laatste examen nu.
Fred.
sofje schreef:Wat er met die begrippen wordt bedoeld is dat het meer met de natuur meegaat dan producten waar die begrippen niet voor worden gebruikt....