Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kvika schreef:tja, moeilijk te zien zo vanaf de pc. is het gewoon echt shet eigen(wijs)? of snap ze het niet?
loop je alleen dat stukje steeds met hem, of ga je ook wel eens een bos of andere dingen door?
het klinkt als van : ik wil niet verder ik wil naar huis, en snel want daar is eten/vriendjes/het veilig/ enz enz.
probeer een te achter halen of het eigelijkwijsheid is of dat ze het niet snapt.
is ze wel ooit echt beleerd?
Sjonniej schreef:De enige tip die jouw probleem kan oplossen is:
Neem les.
Sjonniej schreef:Een menbewijs halen heeft met dit probleem inderdaad niet zoveel te maken. Maar iemand met verstand van mennen kan jou wel exact vertellen waar het fout gaat en wat je moet veranderen. Gezien dit gewoon een basisfout is, is les nemen de enige oplossing. Er is namelijk (volgens mij) nog niemand die via internet kan zien waar jouw probleem precies zit. En welke oplossing het beste werkt bij jouw pony.
Snap je?
napie schreef:En een shetlander is geen ras?
Dat is dan ook waarschijnlijk een die in de tuigpaarden doet en niet in het mennen
Ik weet niet welke omgeving je woont.
Hoeveel ervaring heb je met mennen?
Een pony voor de wagen beleren houd namelijk wel iets meer in dan een tuig erop en kar erachter, maar daar was jij inmiddels ook achter.
Jolandaa_ schreef:is de pony wel ooit beleerd voor de kar? dat kan ook een probleem zijn..
_Gold_ST_ schreef:Bedankt allemaal heb iemand gevonden vriendden van ons!!
Die willen me gaan helpen heel erg bedankt veder allemaal!!
Hier mag eventuweel slotje op!
_Gold_ST_ schreef:
Ja zekker zelf gedaan..!!
Op de goede manier..!!
Heb meer paarden beleerd die het nu ook supper doen!! (Voor de kar)
_Gold_ST_ schreef:Wat is het verschil een paard is een paard ongeacht grootte /ras/kleur.
Woon omgeving hilversum (half uur Centrum utrecht)
Ik heb nu 2 jaar men ervaring ongeveer..
Normaal altijd met fjorden en friezen en haflingers er voor..
Haha ja:P:P
_Gold_ST_ schreef:
_Gold_ST_ schreef:Dit heeft geen toegevoegde waarde voor jouw probleem, zeker als je al veel ervaring hebt.Ik weet hoe het moet ja!!
Heb zelf heel lang les gehad en ga van de zomer me men bewijs halen!!
Echwel schreef:Volgens het KNHS reglement is alles tot een stokhoogte van 1m48 pony
Dus een pony is een pony een paard is een paard..
Tenzij ze op 2 benen lopen dan is het een menner...
Sorry hoor maar opvoeden maakt niets uit hoe groot klein diek of dun het is..
Dat bedoelde ik nou met je hebt steeds een weerwoord. erg aangenaam