Hoe moet ik dit hoofdstel gebuiken als ik niet met geuiste teugels wil rijden? Moet er dan een western kinriempje aan ...?
Wie weet dit, ik mis echt een instruktie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stephanie81 schreef:Kan je een foto van je hoofdstel maken?
Dit lijkt me niet gewoon de crosslink.
De crosslink geeft druk achter de oren en de op de neus.en heeft een neusriem en keelriem(die van mij in iedergeval wel Crosslink van marylot)
Ik begrijp dat deze alleen druk geeft op de neus zoals bv die van emiel voest of cook
simodi schreef:stephanie81 schreef:Kan je een foto van je hoofdstel maken?
Dit lijkt me niet gewoon de crosslink.
De crosslink geeft druk achter de oren en de op de neus.en heeft een neusriem en keelriem(die van mij in iedergeval wel Crosslink van marylot)
Ik begrijp dat deze alleen druk geeft op de neus zoals bv die van emiel voest of cook
Nee deze heeft geen keelriem. Bestaat alleen uit (uiteraard) kopstuk, met daaraan 2 grote ringen, met vervolgens daaraan twee kortere leren stukken met aan het uiteinde een (kleinere) ring.
Hij ziet er volgens mij uit als die van Emiel Voest.
Inge_ schreef:ik had over dat hoofstel (ik heb hem zelf dus ook) een tijdje geleden een topic gemaakt, zal hem even opzoeken.
edit; hier : viewtopic.php?f=117&t=700163&p=21289381&hilit=bitloos+hoofdstel+ruitersportshop#p21289381