Groetjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eliine schreef:Het klinkt als een stalondeugd, wat jouw paard doet. Ik weet niet hoeveel ervaring je met Vrijheidsdressuur hebt, maar de kans dat je deze 'tic' alleen maar erger maakt is vrij aanwezig als je weinig ervaring hebt. Een paard dat schraapt of slaat doet dit om aandacht te krijgen, zoals jij ook al aangeeft want ze doet het als je de stal uitloopt. Ga jij hier aandacht aan geven (negatief of positief maakt niet uit) dan weet je paard oooh als ik dus schraap dan krijg ik aandacht! Nou 1x raden wat er dan gebeurt...het schrapen wordt 10x erger! Ik raad je aan om er goed over na te denken voor je er aan begint!
vera23 schreef:Die van doet dit ookecht heel sniekie doet ze het..op wedstrijden ook sta ik der opte zadelen en houd mn vriend haar vast ofzo...en dan zie ik der kijken en gaat ze lopen mikken...en dan ineens gaat dat been naar voren
ja soms moet ik er wel om lachen hoor
geef er verders ook geen aandacht aan....maar als ik zie dat ze het wil gaan doen...zeg ik uhhh uhh (zoiets zeg maar) en dan zet ze hem wel weer neer
Alleen 1 x toen een meisje even niet opletten toen ze der vast had...had ze dat mesije der knie geraakt maar toen heb ik der wel even een flinke lel gegeven![]()