Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Ik ga iig niet alleen vanwege hem naar Jumping...
Djaikha schreef:Ik wil hem wel graag zien. Lijkt me geweldig mooi. Ik heb van zijn site (www.honzablaha.cz) wat filmpjes bekeken en dat ziet er veelbelovend uit!!
Ik zou er ook niet alleen voor hem naartoe gaan (=veel te duur), maar ik heb vrijkaartjes gewonnen voor Horse-experience op zondag. Ik weet alleen niet of ik dan nog een apart kaartje moet kopen voor Honza...
Djaikha schreef:Dat hoop ik wel, als het tenminste mogelijk is om ergens aparte tribunekaarten te krijgen...niet via topticketline in ieder geval, heb er juist Horse Experience over gemaild!Daar ben ik ook bang voor, ja... Maar goed, dan is het 10 euro(?) voor een hele leuke dag!!
Roadracer schreef:Djaikha schreef:Dat hoop ik wel, als het tenminste mogelijk is om ergens aparte tribunekaarten te krijgen...niet via topticketline in ieder geval, heb er juist Horse Experience over gemaild!Daar ben ik ook bang voor, ja... Maar goed, dan is het 10 euro(?) voor een hele leuke dag!!
Wendy schreef:Op de foto's zie ik niet bepaald oren in de nek. Wel oren naar achteren gericht als teken dat het paard oplet. Das heel wat anders!