Cursus Parelli of gewoon een pakket?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Canthar

Cursus Parelli of gewoon een pakket?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 19:43

Hey,

Ik ben van plan om in de zomer een Parelli-cursus bij Eddy Modde te gaan doen. Als eerste zou ik graag willen weten wie daar ervaring mee heeft en of het beviel, daarnaast of hetgeen je bij Eddy persoonlijk meekrijgt niet gewoon in het pakket van het desbetreffende level staat, zodat je het met een beetje inlevingsvermogen ook zelf thuis zou kunnen doen, want ik heb gehoord dat je voor de cursus alleen voor de les betaald, je accomodatie komt daar nog extra bij, en dan wordt het wel erg prijzig.

v. Canthar

dekoezegtboe

Re: Cursus Parelli of gewoon een pakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:34

ik was al een jaar bezig met parelli toen ik op cursus ging. misschien niet echt een goed voorbeeld. ik heb technisch niet veel geleerd maar wel op het emotionele gebied onwijs veel geleerd! ik vond het iedere euro waard!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:55

In de cursussen wordt veel meer verteld dan in het pakket staat. Alle info (en vooral specifiek die voor jouw paard) kan gewoon niet in de pakketten gestopt worden, want dan worden ze nog eens 20x zo dik... (zou wel leuk zijn natuurlijk, maar ook onbetaalbaar)

Voor Parelli geldt wel: EERST het pakket lezen en zelf doorwerken en DAN op cursus.

Voor jou zou het ook nuttig zijn om eerst eens bij een cursus te gaan kijken, dat is een stuk goedkoper en je kunt er ook al vragen stellen en veel van leren.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 15:17

Wat ik begrepen heb wordt er ook verwacht dat je een pakket hebt aangeschaft voordat je de cursus gaat volgen.

Canthar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 18:23

ja, dat heb ik ook gelezen, maar zo ver wil ik niet gaan wat de prijs betreft. ik vroeg me alleen af of het niet dubbelop is om na een pakket te kopen ook nog een cursus te gaan doen, of de cursus het geld dan wel waard is...

v. Canthar

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:47

Als je audiovisueel bent ingesteld en jezelf niet zeker bent van je zaak raad ik je aan om de cursus te gaan volgen. Dan zie je namelijk wat de bedoeling is en wordt je ook gecorrigeerd als je dingen niet helemaal doet zoals het de bedoeling is.