Hoe te beginnen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scarnit

Hoe te beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 12:31

Ik wil ook gaan beginnen met NH. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen. Ik wil binnen kort een bitloos hoofdstel bestellen. Hoe zijn jullie begonnen en hebben jullie tips ofzo voor mij hoe ik het beste kan beginnen?

xLianne

Re: Hoe te beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:51

Hoe ik ben begonnen... Veel info. zoeken. Dus in allerlei verschillende NH methodes.
En Lessen nemen! Lachen

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:54

Veel lezen, hier op bokt, bestel eens een boek, er is zoveel informatie waaruit je gewoon je eigen beeld moet gaan vormen. En idd, bitloos gewoon een keer proberen! Lachen

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 13:04

ben nog veel info aan het inwinnen, boeken lezen, internet afstruinen en afkijken bij anderen Haha!

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 13:15

ik had een touwhalster besteld en ben er gewoon in een keer op gaan zitten (in de bak) en het ging heel erg goed. Eerste keer alleen gestapt en tweede keer ook al stukjes gedraafd Lachen.. daarna ben ik eigenlijk pas begonnen met grondwerk, toen ik het boek van Inge Teblick had besteld.

Scarnit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 13:42

Okej, mijn paard is ook niet z'n probleem want ik kan er zonder iets op gaan zitten en nog doet ze niks, maar ik wil het vooral doen om een goede band met haar te krijgen enzo:) Dus ik ga morgen naar de bieb om wat boeken te halen. Bedankt voor jullie reacties!

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 14:41

ik zou iig grondwerk gaan doen. Dat kan het beste met een touwhalster. Knipoog
Je kan natuurlijk met een bitloos hoofdstel gaan rijden, maar een touwhalster knopen kan ook. Lachen Je moet zelf uitzoeken wat het beste is voor jou en je paard. Op www.paardnatuurlijk.nl staat een test over bitloze hoofdstellen, dat kan handig zijn om even te bekijken. Ik wens jou en je paard veel plezier! Lachen

Scarnit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 18:42

Bedankt! ik heb het allemaal ff bekeken.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:23

Weet iemand een boek met meer info hierover?