Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
napie schreef:Een half jaar geleden liep Nickey ook nog als een plank door de bocht. Dressuurmatig flut. Echt een boerenhobbelpony af en toe. Na gebitscontrole en een nieuw bit en veel oefenen in enkelspan en aan de lange lijnen heb ik hem nu gewoon lekker voor elkaar. Gisteren heeft hij zijn eerste winstpunt in de M gehaald!
xElienx schreef:napie schreef:Een half jaar geleden liep Nickey ook nog als een plank door de bocht. Dressuurmatig flut. Echt een boerenhobbelpony af en toe. Na gebitscontrole en een nieuw bit en veel oefenen in enkelspan en aan de lange lijnen heb ik hem nu gewoon lekker voor elkaar. Gisteren heeft hij zijn eerste winstpunt in de M gehaald!
wow! hoe lang heb je er over gedaan om hem na de M te rijden?
napie schreef:Nou ja zeg.....
Gaat het niet om
Ik heb inderdaad hem direkt in de L gestart en daar had hij zijn winstpunten in het tweespan bij elkaar gereden
Feit is wel dat hij goede punten had in de M proef enkelspan (met officiële jury) wat voor mij een maat aan heeft gegeven wat ik tot dusverre heb bereikt. Dit is ook de rede waarom ik beide pony's nu een keer M heb uitgebracht: qua punten waren we de L door. Oke, ik heb geen startkaart omdat ik tot nu toe niet een rijke pappie of mammie heb die voor mijn vervoer konden zorgen en alle andere kosten die aan wedstrijden hangen. Maar wat maakt dat uit?
Ik probeerde enkel met mijn bericht aan te geven dat na enkele aanpassingen, training en geduld en alsnog goed kan komen.
(daarnaast ben ik ook nog een beetje trots op mijn pony's, mag dat niet dan?)
Sjonniej schreef:*Heleen en ik zijn nog aan het tellen voordat we een verkeerde reactie plaatsen.*