ik heb dit topic geopend in naturals omdat mijn knolletje 24-7 buiten staat en geen brokken etc krijgt, dus tips wat dat betreft niet heel handig zijn

vorige jaar winter (dec,jan,feb) had toos een vrij droge huid met wat schilfertjes af en toe, ik heb haar toen wat zonnebloemolie over dr muesli gegeven en op zich ging het toen redelijk en is het uiteindelijk weggetrokken, al vraag ik em af of dat door het weer etc is gekomen of echt door die zonnebloemolie
nu heeft ze het helaas weer terug gekregen en sinds ik haar pavo aurakoeken geef, heb ik het idee dat het nét nog wat erger is geworden. ze vind het heerlijk als ik hard over dr huid krab of ros, dus heeft er ook wel jeuk aan( al krabt ze zichzelf niet)...
probleem is dat ik haar geen muesli meer geef( door o.a melasse etc) en ze volledig leeft op hooi en dus die pavo aurakoeken, waardoor olie geven niet gaat, of ik weer over zou moeten stappen naar koudbloedbrokjes of muesli.
iemand ervaring met droge huid/schilfertjes? wat helpt het beste? welk advies geven jullie? wie zou ik er eventueel naar kunnen laten kijken? waardoor komt het? komt ze bepaalde stoffen tekort?
kortom...vertel!!