Kyra van Camstra en Juanita's Boy

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzorg

Kyra van Camstra en Juanita's Boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 01:40

In een grijs verleden heb ik -op vrijwillige basis- bij een draversstal gewerkt en heb daar onder meer Juanita's Boy (1992) onder het zadel ingereden en Kyra van Camstra (1993) voor de kar gereden.

Juanita's Boy heb ik een aantal jaren geleden "teruggevonden" en begreep dat deze door een blessure niet meer draafde en nu als recreatiepaard is verkocht zonder papier. Helaas niet meer te traceren dus...

Kyra ben ik helemaal uit het oog verloren. Ik ben zelf een absoluut 'ruinen en hengsten-mens', vandaar dat het mij destijds "verbaasde" dat ik helemaal weg was van deze merrie.

Haar vader is Volo Prise, moeder Coby van Cornjum. Ze is op de Unitrot veiling in 1994 verkocht aan W. vd Zwaan, welke haar toen ik haar leerde kennen volgens mij ook nog in bezit had.

Juanita's Boy is van Timmer uit Inadvertently.

Wie o wie kent een van deze dravers en kan me er wat meer over vertellen?

Judith_W

Re: Kyra van Camstra en Juanita's Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:21

bij Kyra van camstra staat op de site van de NDR dat ze geen eigenaar heeft, ik ga er daarom vanuit dat die ook verkocht is zonder papieren, zonde eigenlijk want ze is goed genoeg gefokt om mee door te fokken

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:39

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 23:02

Thanx! Heb ze een mailtje gestuurd. Ben benieuwd! Haha!