welke leeftijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

horses_kiss

welke leeftijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 18:29

vanaf waneer kan ik alleen longeren ?
ik ben nu 10 !!
en vanaf waneer kan je je paardje longeren ?

-xxx-

missyissy

Re: welke leeftijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:30

ik denk dat dat ook een beetje ligt aan de ervaring die je hebt een vrouw van 30 kan een paard longeren maar als ze nooit iets met paarden heeft gedaan is dat niet egt een strak plan denk ik

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:31

Je leeftijd hangt helemaal af van wat voor pony je hebt en of jij het goed kan. Als jij je pony de baas bent en je weet goed hoe je moet longeren, moet het kunnen. En wat vinden je ouders ervan? Sowieso eerst een aantal keren oefenen met een ervaren iemand erbij en in een afgezetten ruimte, straks laaat je je pony per ongeluk een keer los en is hij weg.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:41

marlinH schreef:
Je leeftijd hangt helemaal af van wat voor pony je hebt en of jij het goed kan. Als jij je pony de baas bent en je weet goed hoe je moet longeren, moet het kunnen. En wat vinden je ouders ervan? Sowieso eerst een aantal keren oefenen met een ervaren iemand erbij en in een afgezetten ruimte, straks laaat je je pony per ongeluk een keer los en is hij weg.

mee eens Ja

horses_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 13:27

Charlie_pony schreef:
marlinH schreef:

mee eens Ja

oke bedankt Haha!