heeft er iemand van jullie afgelopen zaterdag in indoor Zeeland gereden of wezen kijken? ik ben heel de dag geweest heb alle menrubrieken gezien. veel gezien,veel geleerd(ook soms,hoe het juist niet moet.) veel gelachen,kortom: zeker de moeite waard!
moi Pam zei dat ik netjes ana het rijden was Ik behaalde een 11e plek bij de enkelspan pony's, was heel tevreden, was een eerste indoorwedstrijd Foto's komen er aan.
Ik ben ook wezen kijken. Alleen s'avonds naar de finale's.
Vond het een leuk parcour. Met die poppen ook
Mijn streven is om volgend jaar ook mee te doen. Waarschijnlijk enkelspan maar misschien dubbelspan. Ik vond ook de jeugdrubriek heel leuk. Er deden ook weer veel bekende mee.
Als je mee wilt doen moet je je nu op de wachtlijst laten zetten, anders kom je er niet tussen. Eerst mogen diegene van dit jaar inschrijven en dan als er daarvan niet komen van de wachtlijst
ja,blijkt erg moeilijk te zijn,om een plekje te bemachtigen. die jeugdrubriek was idd erg leuk,vooral die 2 meisjes met die bonte pony,Tara. knap hoor,zo met zn 2tjes! ik vond dhr Chardon niet zo'n leuke groom,bij zn dochter,met dat 4span! wat een engerd,ik had de leidsels in zn handen geduwd,als ik haar was,zo is er toch geen lol an voor dat kind. laat ze het zelf doen,dan maar emt 2 span,als dit nog te heftig voor haar was. moeders deed het een stuk beter.