dit waren de foto's
xxx laura
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lauwie_fiet schreef:hallo ze doet het heel goed en bemoei je anders met je eigen pony ik vind het goed dat jullie zeggen dat ik een longeersingel moet gebruiken maar niet dat ze er in verstrikt kan raken want dat is niet waar!!!! :@ en trouwens ik heb het al jaaren zo gedaan dus !!!!
xxx laura
mariekepiet schreef:ik ben het met je eens hoor laura, jullie doen het heel leuk. sommige mensen hebben toch altijd wat te zeuren maar van dat bit slaat wel echt alles. je moet maar zo denken, hoe dikker het bit, hoe minder scherp voor je pony.
groetjes marieke
JoyCiej007 schreef:mariekepiet schreef:ik ben het met je eens hoor laura, jullie doen het heel leuk. sommige mensen hebben toch altijd wat te zeuren maar van dat bit slaat wel echt alles. je moet maar zo denken, hoe dikker het bit, hoe minder scherp voor je pony.
groetjes marieke
Er wordt hier niet geimpliceerd dat 'ze het niet leuk doen' oid, maar zoals gezegd proberen die 'sommige mensen die wat te zeuren hebben' niet te ZEUREN maar advies en tips te geven; en daar zit een gróót verschil in.
En even over die afsluitende opmerking over de dikte van het bit;
Goh, ik wist niet dat hoe dikker een bit was, hoe beter... is dat zo, voor íedere pony? Prima, hang ik morgen bij mijn shetmerrie een bit ter dikte van een dikke stalen buis in haar mond; hoe dikker, hoe beter.....![]()
(Edit: typfoutje)
Citaat:DUH! wou je soms zeggen dat je niet begrijpt wat ik bedoel ofzo door zo'n rare reactie te plaatsen over een dikke stalen buis. het gaat erom dat het bit wat haar shet in de mond heeft niet TE groot is. ik vind het een beetje raar dat daar kritiek op geleverd word. (en hoe dikker hoe beter, dat staat er niet>LEZEN!!!
mariekepiet schreef:o amyke, nog een vraagje voor jou. wat kom je lekker negatief over met je 'pennymeisjes' (zo minderwaardig)
bedoel je mij daar trouwens mee?