Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Corael schreef:Dit topic is geplaatst met mijn oude account die tot mijn grote verbazing nog actief was, nadat ik aan het begin van dit schooljaar een nieuwe heb aangemaakt... Ik heb nu alweer een nieuwe account moeten maken (lees: gisteren) omdat mijn andere ook al niet meer toegankelijk is voor mezelf!
Mag ik de persoon die mijn oude account gebruikt vragen om op te houden onzinverhalen te plaatsen over een paard dat niet van jou is, ook al weet je er blijkbaar genoeg om van alles overal te posten.
(PS, wie er nu ook de account gebruikt, je zou toch moeten weten, als je me kent, dat ik nooit Eindhovuhh de gekste in mijn omschrijving zal zetten...)
De mods en beheerders weten ervan, ik hoop dat de account snel een permanente ban krijgt of verwijderd word.
Er is niks aan de hand met mijn paard, desbetreffende bekapper heeft altijd netjes gewerkt en is idd een beetje ziekjes geweest de laatste tijd, maar dingen als straal niet bijsnijden zal hij nooit vergeten.
Mensen wat ben ik woest, dat er even zo misbruik van je word gemaakt. Zeker omdat er met iemand z'n naam door het slijk gesleurd word.
(sorry dat dit op deze manier moet, maar ik wil even duidelijk maken dat er niks aan de hand is met mijn paard, zijn hoeven er netjes uitzien en de bekapper zeker niks kwalijk te nemen valt)
Vraag me ook af of hier een slotje op kan, omdat dit dus nergens over gaat
Pellie schreef:raar/jammer dat er dan toch mensen zijn die zijn slordige werk beamen