slordige NB-er?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Adrienna

slordige NB-er?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 15:06

Ik laat mijn paard natuurlijk bekappen. Ik was altijd erg tevreden over onze bekapper, werkte nauwkeurig, hoeven bleven 3 maanden mooi met een beetje bijvijlen.

Maar nu lijkt het of hij steeds slordiger word. 3 hoeven wel een mustangroll, de 4e niet. De straal was duidelijk erg lang (steekt een dikke cm uit over de zool) maar word niet bijgesneden terwijl er weinig kans is dat het vanzelf afslijt omdat ze nog steed 24/7 op de wei staan (met inloopstal)

Nou weet ik dat hij een tijd ziek is geweest, maar ik vind dit niet echt een excuus om zo slordig met de hoeven van mijn paard om te gaan!
Hij heeft een goede opleiding gehad etc, en is nog nooit zo slordig geweest. Reageert ook niet op telefoon, sms of email hierover.

Ik voel me ronduit gezegd een beetje heel erg banketstaaf...

Antheman

Re: slordige NB-er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:15

Uit je verhaal maak ik op om wie het gaat. Knipoog
Ik ken er nog een die steeds slordiger gingwerken. Kwam bij mijn vriendin en die kon daarna zelf weer verder met vijlen.

Dus kijk uit wie je je paard laat doen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:29

Dat is wel raar zeg, vooral omdat hij in het begin wel goed zijn best deed.. Ik zou zelf een nieuwe bekapper zoeken, nu heeft hij de straal te lang gelaten, de volgende keer vijlt hij de hoef misschien helemaal scheef.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:45

ik denk dat ik ook wel weet om wie dit gaat. Neem gewoon een andere, sommigen zijn bereid om heel NL door te reizen.

Adrienna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 19:20

Ik ga zeker op zoek naar een ander, lijkt me meer dan logisch.
En idd, een aantal mensen hebben het goed geraden om wie het ging, hehe.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:40

Ik denk ook dat ik weet om wie het gaat, en ik kan me niet voorstellen dat het klopt. Als het idd is wie ik denk dat het is, dan is hij erg zuinig op zijn goede naam, en hoewel hij slecht bereikbaar is, zal hij het zeker oplossen. bovendien lijkt het me sterk dat een straal een cm uitsteekt, dan is het namelijk al bijna niet mogelijk om de rest van de hoef te vijlen....

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:42

Ik zou eerst eens afwachten wat die man er zelf van zegt, want om nou maar gelijk zo te oordelen.
Misschien had ie toevallig die dag net wat naars mee gemaakt, dat hij er niet met zn hoofd bij was!
Dus niet te snel oordelen voor je die persoon niet zelf gesproken hebt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:52

ik ken ook een bekapper van naam die erg slordig en slecht te werk gaat, maar die beslaat ook (kunststof)... weet niet of dat dezelfde is als die bij jou komt?

Vervelend dat hij niet reageert op mail en telefoon... op de site www.natuurlijkbekapper.nl staat een lijst (of gaat een lijst komen) van door de vakvereniging goedgekeurde NB'ers... misschien heb je daar wat aan, als je eventueel een andere bekapper gaat zoeken?

Corael

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 23:37

Dit topic is geplaatst met mijn oude account die tot mijn grote verbazing nog actief was, nadat ik aan het begin van dit schooljaar een nieuwe heb aangemaakt... Ik heb nu alweer een nieuwe account moeten maken (lees: gisteren) omdat mijn andere ook al niet meer toegankelijk is voor mezelf!

Mag ik de persoon die mijn oude account gebruikt vragen om op te houden onzinverhalen te plaatsen over een paard dat niet van jou is, ook al weet je er blijkbaar genoeg om van alles overal te posten.
(PS, wie er nu ook de account gebruikt, je zou toch moeten weten, als je me kent, dat ik nooit Eindhovuhh de gekste in mijn omschrijving zal zetten...)

De mods en beheerders weten ervan, ik hoop dat de account snel een permanente ban krijgt of verwijderd word.

Er is niks aan de hand met mijn paard, desbetreffende bekapper heeft altijd netjes gewerkt en is idd een beetje ziekjes geweest de laatste tijd, maar dingen als straal niet bijsnijden zal hij nooit vergeten.

Mensen wat ben ik woest, dat er even zo misbruik van je word gemaakt. Zeker omdat er met iemand z'n naam door het slijk gesleurd word.

(sorry dat dit op deze manier moet, maar ik wil even duidelijk maken dat er niks aan de hand is met mijn paard, zijn hoeven er netjes uitzien en de bekapper zeker niks kwalijk te nemen valt)

Vraag me ook af of hier een slotje op kan, omdat dit dus nergens over gaat

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 23:39

pb'tje richting de mods?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 23:58

raar/jammer dat er dan toch mensen zijn die zijn slordige werk beamen Verward

Deighton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 00:08

Corael schreef:
Dit topic is geplaatst met mijn oude account die tot mijn grote verbazing nog actief was, nadat ik aan het begin van dit schooljaar een nieuwe heb aangemaakt... Ik heb nu alweer een nieuwe account moeten maken (lees: gisteren) omdat mijn andere ook al niet meer toegankelijk is voor mezelf!

Mag ik de persoon die mijn oude account gebruikt vragen om op te houden onzinverhalen te plaatsen over een paard dat niet van jou is, ook al weet je er blijkbaar genoeg om van alles overal te posten.
(PS, wie er nu ook de account gebruikt, je zou toch moeten weten, als je me kent, dat ik nooit Eindhovuhh de gekste in mijn omschrijving zal zetten...)

De mods en beheerders weten ervan, ik hoop dat de account snel een permanente ban krijgt of verwijderd word.

Er is niks aan de hand met mijn paard, desbetreffende bekapper heeft altijd netjes gewerkt en is idd een beetje ziekjes geweest de laatste tijd, maar dingen als straal niet bijsnijden zal hij nooit vergeten.

Mensen wat ben ik woest, dat er even zo misbruik van je word gemaakt. Zeker omdat er met iemand z'n naam door het slijk gesleurd word.

(sorry dat dit op deze manier moet, maar ik wil even duidelijk maken dat er niks aan de hand is met mijn paard, zijn hoeven er netjes uitzien en de bekapper zeker niks kwalijk te nemen valt)

Vraag me ook af of hier een slotje op kan, omdat dit dus nergens over gaat

Hoi,
Ik heb het afgelopen vrijdag met de man in kwestie besproken en hij zou kontakt met je opnemen, kon er zich al niks bij voorstellen.
Ben blij dat het uit de lucht is.
groet,
Simon

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 08:05

nou ik ben benieuwd hoe dit afloopt, zeker omdat hij zelf niet reageerd als je belt. succes er mee.
en als het echt iemand is die vaker slordig te werk gaat, zal ik zeker een ander gaan zoeken!

Corael

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 09:09

Pellie schreef:
raar/jammer dat er dan toch mensen zijn die zijn slordige werk beamen Verward

Ik denk dat ik al weet wie met mijn oude account zit te rotzooien, en die is compleet tegen NB en natural dingen. Zou een verklaring kunnen zijn.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 12:57

das wel heel vervelend als een ander over jouw paard gaat lopen l*llen... en dan ook nog je bekapper door het slijk halen terwijl je zelf wel tevreden bent...
ik hoop ook dat dit snel opgelost wordt, want het is erg vervelend als dit soort praktijken nu al niet alleen meer in de handelswereld maar zelfs op een forum voor gaan komen...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:09

Fijn dat het verhaal de wereld uit is. Ik kon me er al niet zo veel bij voorstellen (weet ondertussen zeker wie de bekapper is).

Echt balen dat iemand anders van je account gebruik maakt! Ik hoop dat de mods daar idd snel iets aan doen!