welk kunstjes kent jou paard en hoe heb je hem dat aangeleerd bv poot strekken of strekken tijdens het longeren commando stijgeren knielen enz..... of andere kunstjes groetjes
het vorige friesje die ik heb ingereden kon steigeren op commando als ik er op zat.. maar dat was dan meer een steiger met een sprong erachteraan.. was wel leuk... gelukkig deed die het alleen wanneer ik het vroeg en niet om onder zijn werk uit te komen.. en voor de rest kon die nog wat kleine dingetjes..
Mijn pony kan Steigeren alleen dat heb ik hem niet aangeleerd, maar dan moet je iets zeggen en dan je handen omhoog doen dan Gaat hij stijgeren dat is zown grappig gezicht.
mythos kan trouwens ook al een hale spaanse pas. hij strekt zijn been alleen nog niet. hij houd hem zeg maar in een 90 grade hoek naar voren, maarja ik heb het hem ook pas net geleerd.
Garinka kent bij longeren wel het commando 'langzaam' dan gaat ze echt op haar allerlangzaamst draven Dat is er echt ingeslopen op een gegeven moment (als ik longeer wil ik zo veel mogelijk tempowisselingen maken, zo is het ontstaan)
femke en floortje kenne het comando "BLIJF"heel goed. ik kan de gewoon bij de muur zetten zonder halster of iets en dan naar binnen lopen. heeeel handig
sonja luistert als een hond incl zit en lig wikke kan geen kunstje's of wilt ze niet kennen, en sedderick bedenkt zelf nieuwe kunstje's uit die ik alleen nog maar op commando hoef te zetten