Ik liep vandaag tegen twee kleine probleempjes aan, toen ik met Vladimir aan het NH'en was, waarover ik niets kon vinden in mijn pocket guides.
Het gaat om de Porcupine Game;
Als ik zijn voorhand wil laten wijken, gaat hij achterwaarts. Ik begon nl. met achterwaarts, en daarna wilde ik dus zijn front end doen, maar hij ging net als daarvoor, achterwaarts. Achterhand gaat wel goed, maar voorhand niet. Ik heb zoals ik al zei de Pocket Guide 2 erop nageslagen, maar ook bij troubleshooting staat er niets over. Heeft iemand tips ? Ik zat zelf te denken om hem morgen met zijn kont tegen een hek te zetten..
Tweede probleempje, dat is bij de Porcupine, maar ook bij andere games wel een beetje van toepassing;
Vladimir probeert mijn stick vast te pakken. Zo ineens terwijl we geconcentreerd bezig zijn, draait hij zijn hoofd en probeerd hij mijn stick te pakken. Wat moet ik hiertegen doen ? Het is nogal lastig om één van de blocks te gebruiken terwijl je met je ene hand met je stick bezig bent en met je andere hand het leadrope vast hebt..
Zijn van die kleine rotprobleempjes, vooral de eerste.
Ik hoop dat iemand tips heeft, vóór morgen.