Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gekkeils schreef:Ik heb van iemand gehoord dat dat ding nog VEEL scherper inwerkt dan een bit, en dat je zijn neus ermee kan breken. dat laatste zal wel onzin zijn..
Leetjuhh schreef:gekkeils schreef:Ik heb van iemand gehoord dat dat ding nog VEEL scherper inwerkt dan een bit, en dat je zijn neus ermee kan breken. dat laatste zal wel onzin zijn..
Je kunt hier idd een paardenneus mee breken!!!
FuRyoMaRLoeS schreef:Leetjuhh schreef:
Je kunt hier idd een paardenneus mee breken!!!
Dan vraag ik me af hoe zo iemand paard rijdt...
e_horse schreef:Volgens mij zijn ze rond de 25 euro bij divoza, heb ik dat goed?
FuRyoMaRLoeS schreef:Over het breken van een neus... Dit is indd mogelijk. Maar een ruiter die zó omgaat met de mond/ hoofd
van het paard, zou niet eens in de buurt van een paard mogen komen!
myrtheJ schreef:Er zijn verschillende soorten & modellen.... Die ook op verschillende manieren inwerken. Dit is een bitloos hoofdstel en halster in een, maar hier kan je ook nog gewoon bakstukken aan klikken, en dan heb je een hoofdstel met bit.... Ergens in een post hierboven staat een link naar de versie die ik heb, en als het goed is heb ik zelf morgen rijfoto's.