Dankjewel en welterusten voor de mensen die gaan slapen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Dankjewel en welterusten voor de mensen die gaan slapen.
Smystique schreef:Citaat:Dankjewel en welterusten voor de mensen die gaan slapen.
Ik denk dat er weinig mensen na het lezen van dit topic gaan slapen *ruikt een verhitte discussie*
Maarre even ontopic, ik denk dat het wel meevalt en dat bij bijde manieren (bit, of touwhalster) het erom gaat hoe je het gebruikt, het kan beiden onvriendelijk en vriendelijk
Citaat:Als je een normaal hoofdstel hebt en een touwhalster waar je mee rijd dan doet een touwhalster toch meer pijn?
Marloes3003 schreef:doet denk ik wel meer pijn ja
Smystique schreef:Citaat:Dankjewel en welterusten voor de mensen die gaan slapen.
Ik denk dat er weinig mensen na het lezen van dit topic gaan slapen *ruikt een verhitte discussie*
Maarre even ontopic, ik denk dat het wel meevalt en dat bij bijde manieren (bit, of touwhalster) het erom gaat hoe je het gebruikt, het kan beiden onvriendelijk en vriendelijk
Lenneke_ schreef:Een touwhalster is er niet om je paard pijn mee te doen. Doe je dat wel (bewust) dan heb je het verkeerd begrepen
Nadya schreef:
Mijn paard voelt zijn halster vrijwel helemaal niet als we bezig zijn met grondwerk (en straks met rijden, cross rope bridle) en hij snapt bij de minste druk al wat ik wil. Ik vind het juist veel diervriendelijker, mits je maar weet wat je doet.