Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Oh nee hé,daar zijn ze weer???Ik ben het wel met Vippie eens, af en toe is het zo erg dat ik al het "oh nee he, daar zijn ze weer" gevoel krijg, en dat vind ik erg jammer. Beetje het sektegevoel idd.
Tinkerloos schreef:Maar MIJN paard,mijn kindje,dat ik al ruim 7 jaar heb,en op mijn manier hou,zal echt niet blij worden als ze opeens geschoren word,en op stal moet.
Vippie schreef:Sorry dat ik het zeg, heb niks tegen mensen die hun paard op de natuurlijke manier willen houden maar het begint steeds meer en meer op een gehersenspoelde sekte te lijken. Dat jullie je paard op een bepaalde manier willen houden prima (er is zelfs een "natuurlijke" stal waar je paard gechipt moet worden zodattie eten uit zn automatische voerbak kan krijgen, maarja hij kan dan wel lekker de hele dag "natuurlijk" rondlopen, t moet niet gekker worden), moet je zelf weten, maar de manier hoe jullie praten en denken over mensen die dit niet zo doen (zoals uit dit topic maar weer blijkt), mijn hemel......
jiehaaa schreef:Niet echt mijn kindje,maar ik heb haar zelf ingereden enz...Tinkerloos schreef:Maar MIJN paard,mijn kindje,dat ik al ruim 7 jaar heb,en op mijn manier hou,zal echt niet blij worden als ze opeens geschoren word,en op stal moet.
Je paardje je kindje? Klinkt nogal doorgeslagen.
Doe vooral wat je goed dunkt, dat geldt trouwens voor iedereen, maar overdrijven is ook een vak.
Niezzz schreef:Dat vroeg ik me vandaag af, zouden jullie je paard aan een niet-natural kunnen verkopen?
Als je ziet dat diegene er wel een klik mee heeft, maar ja het is geen natural.
Of zijn niet naturals als meteen uitgesloten van verkoop?
ShannaY schreef:Hoho,ik zeg helemaal nergens dat ik beter ben voor mijn paarden dan jullie normals.Iedereen zijn paard staat toch in de lijst van belangrijkste dingen. Wel of niet natural, wanneer zien naturals dat nu eens in, en denken ze niet dat ze beter zijn voor hun paarden als niet naturals, dé arrogantie.