bokken aan pessoa?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

bokken aan pessoa?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 18:57

hoihoi

ik longeer mn pony regelmatig met pessoa, op de laagste stand,
ze reageert hier al tijden fijn op.

vandaag had ze het een beetje koud, is geschoren.
ik denk ik begin maar meteen te draven want het deken was al af, niks aan de hand, maar in galop begon ze me een partij te bokken! Bloos

ik laat haar altijd 5-10 minuten ff uitrazen zonder pessoa, onze longeerbak is niet heel groot, denk 15 bij 15 ongeveer, misschien iets kleiner dat was plat door de bochten.

nou ik madam bijzetten met pessoa, begon ze al steeds te trappen met achterbeen en sprong meteen in galop, en weer mega bokken...
dit bleef ze een tijdje doen (maakte ook steeds briesend geluid) en werd iets rustiger en ontspannender op gegeven moment.
andere kant begon ze ook ff te bokken maa wel minder, ze bokt normaal eigelijk nooit. dus ik dacht of er is iets, of ze heeft spierpijn of ze is gewoon heel fris! ik laat haar ook weer 5 min aan het eind zonder lopen en ook toen bleef ze van die sprongen maken af en toe. heb ik nu wat verkeerd gedaan of is ze gewoon echt heel fris geweest? of had ze ergens last van? morgen heeft ze vrij dus ben benieuwd als ik der weer oppak maandag..

ik dacht ik deel het ff met jullie, misschien hebben jullie hetzelfde of weten raad.

groetjes

baudyh

Re: bokken aan pessoa?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 23:03

ze is gewoon heel fris.Niks aan de hand hoor.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 23:07

ze is gewoon fris denk ik hoor,geschoren en dan die koude wind onder de billen door haha dan wil ze wel lopen natuurlijk

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 19:24

denk t idd ook.. bedankt.