Mijn pony wilt niet buigen!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chanora

Mijn pony wilt niet buigen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 19:04

Ik ben maar is gaan kijken of mijn pony wou buigen.
Ik heb 2 pony's dus bij allebei geprobeert.
Ik houd een snoepje tussen zijn voorbenen en als die dan naar achter loopt zet ik hem weer op de plek waar die stond toen wist die dat die moest blijven staan. Maar ze doen hun hoofd naar beneden en proberen het snoepje te pakken.. Als die dan aardig ver naar beneden is krijgt die een snoepje.
Maar buigen doet hij niet als die dan het snoepje niet kan pakken doet die zijn hoofd omhoog en stopt ermee...

chanora

Re: Mijn pony wilt niet buigen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 20:36

Niemand?

xxmarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 20:41

Hmm..
Ik heb zelf niet erg veel ervaring met VD..
Maar kennen beide pony's de basis? en is dit het eerste kunstje wat ze leren of niet?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 20:43

Je kan ook niet van je pony verwachten dat deze direct een mooie buiging maakt, dit moet je op bouwen. Eerst tussen de voorvoeten en dan steeds een stukje verder naar achter. Beter nog is ze eerst leren targetten, bijv je hand, en deze tussen de benen door te laten aanraken.

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 20:46

Dit is het eerste kunstje wat ze leren..
Wat is de basis??
Sorry ik heb geen ervaring met VD maar ik heb dit op bokt gelezen en dacht laat ik ze dat is leren..
Wat is targetten?
1 pony is heel bang voor een zweepje dus daar kan ik geen zweepje bij houden.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 21:00