Bang dat Het ler van het compliment de buiging afleert

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mirte_

Bang dat Het ler van het compliment de buiging afleert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 15:23

mijn pony ben ik aan het leren om te buigen...
ze maakt al mooie diepe buigingen als ik mijn hand tussen haar voorbenen doe en mijn hand naar achter beweeg, maar toen ik laast hetzelfde deed maar dan het achterbeen naar achteren brengen snapte ze het niet meer , en het heeft me toen weer even gekost om haar weer te late buigen...µ

hoe kan ik haar onderscheid laten maken tussen de buiging en het compliment?

Kwanyin

Re: Bang dat Het ler van het compliment de buiging afleert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:19

Kan zijn dat ik je verkeerd begrijp, maar ik wil je wel even melden dat het compliment absoluut verkeerd is als het paard zijn hoofd tussen zijn benen heeft. Bij buiging hoort het paard zijn hoofd tussen zijn twee benen te steken, bij compliment moet het hoofd voor de benen (op borsthoogte) blijven.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:38

Het is idd van belang dat je bij het vragen van het compliment het hoofd zoveel mogelijk voor de borst houdt en zeker niet het hoofd onder de borst laat komen. Hoewel Jauke dit uit zichzelf doet als hij in het compliment gaat liggen, als om te kijken waar hij terecht gaat komen.

Het verschil aan geven is veel simpeler dan je nu denkt Knipoog Met de buiging ben je als het goed is aan 1 kant begonnen, links of rechts. Zo niet, vanaf nu! Als de buiging er aan bijvoorbeeld de linkerkant goed in zit, dan ga je het compliment oefenen aan de rechterkant!

Edit> En bedankt Katleentje! Boos! Tong uitsteken

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 09:48

bedankt Amable Ja
daar heb je gelijk in ik ga het proberen Lachen