Physio inlages als extraatje, argh!?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jamezy

Physio inlages als extraatje, argh!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 21:20

Hmm... ben zojuist fanatiek begonnen de rechte inlages in de pad van mijn Barefoot maat 1 te stoppen en dankzij vriendlief is de mission accomplished Haha!
Voor de extra bescherming (ik weeg dan wel minder dan het aangegeven gewicht, maar toch) heb ik een paar Physio-inlages meebesteld. Wat me opviel is dat ze sowieso langer zijn, maar dat houdt waarschijnlijk in dat ze oorspronkelijk voor de maat 2 bedoelt zijn. Met een vrolijk 'dat knippen we er wel af' begon ik, maar het lachen is me inmiddels wel een beetje vergaan Clown

Krijg ze er namelijk gewoon niet bij in! Boos!
Omdat ze door de kamer smijten niet het gewenste effect beoogde, vroeg ik me af of het uberhaupt wel mogelijk is ze in een maat 1 erbij te proppen... tips & trucs zijn meer dan welkom Haha!

Lenneke_

Re: Physio inlages als extraatje, argh!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:29

Doe er een beide kanten wat talkpoeder op, dan gaan ze er zo in. Of als je geen talkpoeder hebt werkt een beetje bloem ook wel.
Als ze te lang zijn knip je er gewoon een stukje af

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 18:14

Het is dus niet zo dat ze er gewoon niet bij inpassen? Vind het namelijk wel een krappe bedoeling, met die andere inlages er al in...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 18:51

Ik had ook twee paar inlages in een gewone pad

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 20:19

ik heb ook behoorlijk lopen prutsen met die dingen, maar het is uiteindelijk gelukt, door er met mn arm in te gaan en zo lopen klooien.
beetje talkpoeder idd doet ook wonderen... moet wel zeggen dat ik een extra set in een maat 2 heb gepropt;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:11

Je moet je eigen er even kwaad op maken , voor de maat 1 genoeg afknippen , maar het past zeer zeker wel dan hoor.

Er rijden inmiddels genoeg mensen tevreden mee rond inclusief ikzelf Knipoog