Hij staat ook al netjes bij de commerciele advertenties, maar ik weet niet helemaal zeker of daar wel 't publiek komt waar we de clinics voor geven

Op 16 december geven we van 19 tot 22u weer een EquiLibreTraining- clinic "Communiceren met paarden", dit keer op Paardencentrum Annerheide in Berlicum.
Een clinic biedt een kennismaking met de EquiLibreTraining voor mensen die ons werk nog niet kennen, en voor mensen die ons werk al wel kennen kan het een opfrisser of een bron van nieuwe inspiratie zijn om te komen kijken.
In vogelvlucht tonen we op deze avond de essenties van ons werk, we geven uitgebreide uitleg, er is folder- en fotomateriaal aanwezig en je kunt natuurlijk allerhande vragen stellen aan de leden van het team.
We werken met verschillende voor ons onbekende paarden, niet gericht op show en eindresultaat, maar op de magie van het eerste contact, om daarna te zien hoever we komen, ondertussen uitleg gevend bij wat we doen. Ook laten we met één van onze eigen paarden zien hoe het verder kan gaan op het pad van de EquiLibreTraining, als het contact gelegd en de samenwerking een feit is! In dit geval gaat mijn eigen Paradox voor 't eerst mee, en ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.
Reserveren is gewenst, zodat we ongeveer weten hoeveel mensen er komen en daar dus de hoeveelheid zitplaatsen op kunnen afstemmen. Je kunt reserveren via de website www.terra-natura.nl (hier vind je tevens meer info over onze werkwijze), onder "clinics". Zie ook de extra informatie hieronder.
Groetjes en tot ziens op Annerheide!
Namens het hele EquiLibreTeam van Terra Natura,
Yvonne Bijleveld
----------------------------------------------------------------------
Tekst website:
Clinic EquiLibreTraining
Op 16 december vindt er op het paardencentrum Annerheide te Berlicum (´s Hertogenbosch) een clinic plaats. Een clinic is een kennismaking met de EquiLibreTraining waarin we met verschillende voor ons vreemde paarden laten zien hoe je d.m.v. lichaamstaal een relatie kunt opbouwen met een paard. De clinic begint om 19.00 uur en eindigt om 22.00 uur. Entree 12 Euro per persoon. Adres: Paardencentrum Annerheide, Koesteeg 39, 5258 TN Berlicum. Om een clinic bij te wonen, dien je vooraf plaatsen te reserveren. Reserveren kan telefonisch op 06 - 36 000 725 of via het reserveringsformulier onder de link "Clinics".