Het boek Smart Horse - Jennifer M. MacLeay

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jamezy

Het boek Smart Horse - Jennifer M. MacLeay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 14:26

Iemand bekend met het boek Smart Horse; Understanding the Science of Natural Horsemanship, geschreven door Jennifer M. MacLeay? (http://www.mediaboek.nl/product/17374_Smart+Horse)

Volgens mij is het een vrij nieuw boek, Engelstalig, dus het aantal reviews op Internet is helaas nogal magertjes... Is dit boek informatief en vernieuwend genoeg om aan te schaffen, of is het er weer een uit de rij?

Dank!

m_n4ever

Re: Het boek Smart Horse - Jennifer M. MacLeay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:57

Ik heb hem! ben alleen nog niet aan lezen toegekomen....wel even snel doorheen gebladerd; klein boekje, veel zwart-wit foto's...bevat volgens mij veel uitleg over conditioneren, behaviourshaping en leermethodes, heb er wel goede verwachtingen van.... maar ga er in de vakantie inbeginnen dus daarna komt een wat betere omschrijving Haha!

Jamezy

Re: Het boek Smart Horse - Jennifer M. MacLeay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 11:11

m_n4ever schreef:
Ik heb hem! ben alleen nog niet aan lezen toegekomen....wel even snel doorheen gebladerd; klein boekje, veel zwart-wit foto's...bevat volgens mij veel uitleg over conditioneren, behaviourshaping en leermethodes, heb er wel goede verwachtingen van.... maar ga er in de vakantie inbeginnen dus daarna komt een wat betere omschrijving Haha!

Wanneer heb je vakantie? Haha!

Je hebt een PB