Zo'n jaar geleden had ik voor het laatst met de fysiobal gespeeld met Kiran en toen vond hij hem mega eng dus het was even afwachten.
Hij vond hem nu helemaal niet eng en had na ongeveer 3 keer clicken in de gaten dat hij hem met zijn voet moest aantikken i.p.v. met zijn neus. Erg leuk want uiteindelijk schopte hij ook de bal een stukje weg. Uiteindelijk heb ik de bal een aantal keren terug geschopt (heel zachtjes hoor we stonden maar ongeveer 1 meter uit elkaar) en toen had Kiran het wel gezien... hij was er klaar mee en liep weg.
Afijn, de anderen erbij gelaten (nog 3 paardjes) en die vonden het in eerste instantie doodeng zo'n bal maar dat duurde niet lang. Juist "onze" fjord vond de bal helemaal geweldig! Kiran zijn interesse was ondertussen weer gewekt en hij clickerde mij even door een schopje tegen de bal te geven

Maar, ik zag dat Kiran een aantal keren bijna op de bal ging staan. De bal was nu niet zo hard opgeblazen maar zou dat kwaad kunnen? Iemand hier ervaring met voetballen met een fysiobal en hoe sterk zo'n bal is? Gelukkig bijt hij er (nog) niet in

Groetjes, Susan en Kiran