Ik betaal bij de menvereniging €45,- per kwartaal. We lessen dan in een groep. Ik heb laatst geinformeerd bij iemand voor priveles en dat kost €35,-. Geen idee of dat duur is. Iemand die daar verstand van heeft.....
ik betaal voor de groepsles van de menvereneging (met eigen paard) ongeveer 50 euro. we hebben niet het hele jaar door les maar ong. 7 maanden. naast de les betaal ik 25euro lidmaadschap.
Ik betaal 27.50 lidmaatschap per jaar daarin zit een les van 1 tot 2 uur licht aan de grote van de groep per week. Met eigen paard/pony voor priveles betaal ik 25 euro het kost ook 25 euro als je gewoon met een groepje les wilt hebben appart van de trainigsdag. Ook hier zit geenvaste tijd aan vast meestal 1 tot 2 uur licht aan waar je mee bezig bent. Het is voornamelijk dressuurtraining maar omdat nu het wedstrijd seizoen is afgelopen en er dus geen dressuurwedstrijden meer zijn waar wij aan mee doen. Nu doen we dus van allerlei oefeningen om het paard soepel te houden in de wintertijden ook kegelparcoursrijden enzo. Ook geeft hij parreli lessen heel leuk.
ik betaal 85 euro per kwartaal met eigen pony en dan is het princiepe zo dat je zelf 20 minuten losrijd dan 20 minuten prive les en dan zelf nog 20 minuten wat doen dus je rijd wel een uur maar hebt 20 minuten prive les en je rijd nooit met meer dan 3 in de bak
Wij betalen 180,-- euro per jaar en krijgen dan één keer in de week les in groepsverband. Regelmatig kunnen we een kegelparcours oefenen en één keer in het jaar komt Ad Aarts een privéles geven, wat ook heeeeel erg leerzaam is .
ik bedaal iets van 100 euro per jaar. weet het niet precies en dat is inclusief lidmaatschap van de vereniging.
Krijg 1x per twee weken les. de ene keer dressuur en de andere keer vaardigheid.
De les duurt 45 minuten en er zijn dan 3 tot 4 aanspanningen in de bak. van de zomer was het onderverdeeld in 3 pony aanspanningen en 3 paarden aanspanningen. nu zit ik tussen 2 of 3 paarden aanspanningen met mijn welshje. is soms wel flink aanpoten
90 euro voor 10 lessen. Lessen worden gehouden in een (oh zo heerlijk geisoleerde) binnenbak. Karretje moeten we zelf meenemen/heen brengen. Lessen duren officieel 60 minuten, maar meestal is het 45 minuten echt les en rest inspannen en instappen en uitstappen. De les bestaat uit 3 tot 4 aanspanningen.
ik betaal 20 clubgeld en dan zommers hebben we lessen buiten dan betaal ik voor 13 lessen 75 euro dan heb je 13 weeken les winsters binnen 100 euro voor 13 lessen dan heb je om de week les
in de winter duren de lessen 45 zomers liep het wel is uit tot een uur
bij rini betaal ik 60 euro per uur, voor prive les maar dan hoef ik alleen het paard mee te nemen. verder gebruiken we zijn materiaal en binnenbak.
bij ad geurts betaal ik 50 euro per uur, en dan maakt het niet uit met hoeveel man we dan zijn en komt ie aan huis lesgeven (prijs is dan incl reiskosten)
Ik betaal niks voor mijn menlessen, maar ik heb dan ook niet elke week les ofzo. Ik krijg alleen les als hij tijd heeft, 1x per maand ongeveer, mn instructeur helpt me voor de leuk zeg maar.