Waar barebacjpad kopen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Boomerang

Waar barebacjpad kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 07:21

Tijdens een freestyle cursus heb ik kennis gemaakt met het rijden op een barebackpad. Zowel mijn paard als ik vonden het erg leuk en aangenaam zitten. Via Google heb ik wat online zaken gevonden die van die dingen verkopen maar aangezien het allemaal nieuw voor me is wil ik het gewoon zelf goed kunnen bekijken en voelen.

Wie weet er een winkel waar dit verkocht wordt in de omgeving Den Haag-Rotterdam-Breda?

Zijn er merken die jullie me aan kunnen raden? Ik wel wel een echt barebackpad, dus zonder beugels

Evenaar

Re: Waar barebacjpad kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 09:17

Ik heb mijne van ebay, echt een heerlijk ding! Het merk is Riders Choice, gewoon even zoeken op ebay. Ze zijn er in alle kleuren van de regenboog.

Maar in Nederland is er ook veel verkrijgbaar, ik denk alleen dat je toch via internet zal moeten bestellen want ik weet geen verkooppunten in de buurt.

www.equiplay.nl maakt ze zelf, eventueel op verzoek.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:40

Berith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 07:23

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 14:02

Dat zijn bijna allemaal de Best Friend barebackpads, die ik zelf overigens ook verkoop.

Wel misleidend dat op sommige sites staat dat de bovenkant van suede gemaakt is, terwijl dat gewoon een stofje is, wat een beetje op suede lijkt. Het is dus geen echt leer.

Er zijn verschillende typen barebackpads, van heel goedkope die volledig van stof zijn gemaakt, tot luxe uitvoeringen van natuurlijke materialen als wol en suede. De meeste pads zijn echter alleen via internet te koop.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:30

www.ruitersportshop.com verkoopt ook BBP's, met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ze versturen, maar je kan ze ook ophalen in Reeuwijk (bij Gouda) als je eerst de qualiteit wil controleren.
Overigens ook prima bitloze hoofdstellen.

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 23:59

ik heb die van emiel voest en een echte aanrader. heerlijk warm op een schapenvacht in de winter is echt super. ik ben er zeer tevreden over.