Eerste les "NH" gehad :D!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

djodjodjo

Eerste les "NH" gehad :D!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 21:16

Wil eventjes mijn verhaal kwijt hoor, ik ben zoo blij!
Gistere dan eindelijk mijn eerste les basis NH gehad!
Het was echt zoo super! Ik ben heel blij dat ik nu eindelijk een intructrice heb gevonden, die zo ongeveer dezelfde methode hanteerd als ik! En wat ben ik blij dat het niet meer uit een boekje/dvd'tje hoeft, het is gewoon irl, vragen stellen als ik dat wil, en, en, en... nouja heerlijk gewoon!
Het was bijna ontroerend om haar met mijn paardje bezig te zien.
Natuurlijk heeft zij niet alleen wat met Sappie gedaan, maar ik ook. Nou lijkt het misschien niks als ik zeg dat we alleen een stukje op de weg gelopen hebben. Dat doen we immers dagelijks. Maar ik heb nog nooit geweten dat het zo lastig kon zijn! Maar het resultaat was er dan ook naar. Vandaag heb ik nog een stukje gelopen met haar, en ze bleef heerlijk op de plaats lopen waar ik vroeg haar te lopen. Ze deed het gewoon super!
Ben zo trots op mijn meissie!
Hier gaan hopelijk nog heel veel lessen volgen Haha!!

adnariM

Re: Eerste les "NH" gehad :D!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 22:54

Gaaf hoor! Veel succes verder!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:24

Gaaf dat je zo'n les gehad hebt! En ook erg praktisch om te beginnen met het wandelen!

Wedgwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 17:46

mooi dat je het leuk hebt gehad. ga ermee door dan zou ik zeggen Haha!

pOard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:19

Vet joh!

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 19:36

ik zou ook wel graag les willen hebben van zo iemand, mijn instructrice rijdt zelf met bit/zweep/sporen en vindt t geloof ik maar raar dat ik bitloos rijdt..

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 19:54

Is Hilde bij je geweest?

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 19:08

Nee, ze heet Maaike. Ze heeft zelf geen stal/manege oid. Maar ik ben er erg tevreden mee, en het is ook nog een beetje te betalen.
@ tjitseee, ik heb een advertentie op marktplaats gezet, en via een klant van haar heb ik haar mail adres gekregen Lachen
Bij mij begon het ook met de instuctrice die het maar gek vond dat ik bitloos rijd. Nu heb ik alleen nog het "probleem" van een mede eigenaar die weer terug wil van recreatief naar dresuur Sigaar

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:35

wat heb je allemaal gedaan?

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 19:39

Gaaf zeg, wat doe je allemaal in zo'n NH les. Zou je mij hiervan op de hoogte willen houden. Ik zou dat ook graag willen. Ik heb ook een intrusteur die NH doet, maar hijvond het nu even belangrijker om te rijden. Ik wil wel ook een Parelli pakket kopen, maar eerst nog even sparen.

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 11:34

djodjodjo schreef:
Nee, ze heet Maaike. Ze heeft zelf geen stal/manege oid. Maar ik ben er erg tevreden mee, en het is ook nog een beetje te betalen.
@ tjitseee, ik heb een advertentie op marktplaats gezet, en via een klant van haar heb ik haar mail adres gekregen Lachen
Bij mij begon het ook met de instuctrice die het maar gek vond dat ik bitloos rijd. Nu heb ik alleen nog het "probleem" van een mede eigenaar die weer terug wil van recreatief naar dresuur Sigaar

ok bedankt voor de tip! ik zal straks ook is even een advertentie plaatsen! Lachen
ik heb hetzelfde probleem als jij, ik heb mijn pony samen met een vriendin en zij wil wel dressuur rijden met bit dus en ik wil endurance gaan starten, bitloos Verward

maarre, hoe is jouw les dan? kun je dat een beetje uitleggen want ik heb nu een advertentie op marktplaats gevonden voor als hte je zelf niet lukt met bitloos rijden maar dat lukt me wel dus ben benieuwd hoe jouw les gaat..