Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjonniej schreef:Mijn vraag aan jou;
Waarom zie je Dustin niet voor de wagen lopen?? Als je er zelf namelijk al geen vertrouwen in hebt, vraag ik me af of het verstandig is.
Sjonniej schreef:Het is niet echt een punt dat hij jou vertrouwd, als jij hem ook maar vertrouwd dat hij niet wegspringt. Want dit breng je over en juist dan krijg je problemen. Zolang jij twijfels hebt, vraag ik me af of het verstandig is.
Nou dan zou ik het niet doenCitaat:als je te wild naar hem toe bent(dus snelle bewegingen ed) een zak die langs de weg ligt, vreemde omgeving
Echwel schreef:Nou dan zou ik het niet doenCitaat:als je te wild naar hem toe bent(dus snelle bewegingen ed) een zak die langs de weg ligt, vreemde omgeving
Maar dat is omdat ik al zoveel ongelukken heb gezien, en meegemaakt, dat ik dit soort paarden nioet voor de wagen wil hebben.
Er kan altijd een motorrijder of fietser langskomen en gekke bewegingen maken...
Ibbel schreef:Ook een bloedpaardje kan beleerd worden: dravers bv hebben heel veel engels volbloed, in Duitsland en Hongarije wordt volop met Arabieren gemend, Hackneys zijn ook felle donders, het ritselt van de felle Welshjes A voor de kar, om maar van 'gewone' KWPNers te zwijgen, met de hoeveelheid volbloed die daar in gestopt wordt; kortom, het is maar net wat je gewend bent en aandurft. Verkeersmak zijn heeft er in feite niks mee te maken, dat is een kwestie van oefenen. Dat geldt onder het zadel net zo goed.
Echwel schreef:Ik zou zelf met een angstig / paniekerig paard niet aangespannen gaan rijden..
Daar heb je toch wel koele kikkers voor nodig, die zich de kop niet gek laten maken..
Zelfs toprijders op het hoogste niveau rijden niet met paniekerige paarden.