Wie weet waar ik een leadrope en touwhalster enz kan kopen. Het liefst in de buurt van Eindhoven. Ik zie op veel sites dat je ze kunt bestellen, maar ik wil graag de spullen in het echt eerst zien .
Als je niet teveel haast hebt: ga naar de Equitana in Essen, die zou komende winter weer moeten zijn. Daar is alles aanwezig in zulke ruime hoeveelheden........
Bij ons in Breda verkopen ze wel zulke spullen in de paardenwinkel maar rond Eindhoven weet ik zo niets te vinden. Zelf heb ik mijn spullen via internet besteld.
In Valkenswaard kun je EquiPlay spullen ophalen (of in Veldhoven, al dat dichterbij is voor je) Die 'verdeelpunten' staan echter niet op mijn lijst, alleen voor 'uitzonderingen' zegmaar. (pb maar ff)
Ik heb zelf al veel verschillende materialen in handen gehad en vind de betere kwaliteit erg prettig werken. Ik heb zelf zowel de budget kwaliteit van equiplay dat hetzelfde touw is als de touwen van lovelance, als de best quality van equiplay, wat hetzelfde touw is als Parelli gebruikt voor zijn spullen. Dat vind ik zelf toch wel veel fijner werken er zit veel meer gevoel in dat touw, dus ik koop alleen nog maar de best quality. Ik heb ook nog een leadrope van dat best quality touw in Amerika besteld via ebay. Ook erg fijn, want het is hetzelfde touw, maar de afwerking is minder als mijn best quality leadrope die ik bij equiplay heb besteld. Ik wil dus wel de kwaliteit van de Parelli touwen, maar niet voor het merkje zoveel meer betalen
ik ken geen winkel die bitloze hoofdstellen enzo verkoopt.. ik heb de mijne van emielvoest.nl, had de spullen binnen 3 dagen binnen, heel mooi ook enzo
Ik zou ook niet weten of er iets in de buurt van eindhoven is??
Zelf verkoop ik ook touwhalsters en bitloze hoofdstellen (de cross-rope bridles) wat ik wel wil doen is er eentje naar je opsturen vind je het niks mag je hem terug sturen en krijg je je geld terug dat is geen probleem.
Tsja, volgens mij komt de TS hier niet meer ofzo. Ik heb zelfs aangeboden ergens in Eindhoven af te spreken, zodat ze materialen kon bekijken, maar geen reactie meer gehad.
iemand enig idee (behalve die sites van equiplay etc) waar er lead-ropes te verkrijgen zijn ook een beetje in deze buurt?? jullie schijnen -zo te zien- goeie sites en spullen te weten! ook nog voor een leuk rpijsje graag.. sorry dat ik op dit topic kom!
Wat is 'in deze buurt' voor jou? (je hebt geen woonplaats in je profiel )
het ging hier toch over Eindhoven of niet > anders had ik zelf wel ff een topic geopend haha...ik bedoelde dus; als de TS niet meer geinteresseerd is, ben ik het wel haha. Enne; ik moet zeggen; die leadropes zijn echt haast niet te verkrijgen hoor..ze hebben ze niet vaak. (of je betaalt je er in elk geval scheel aan ja..ook niet de bedoeling)