Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ruiter1992 schreef:hoe denken jullie over de T-touch van Linda Tellington Jones? passen jullie die ook toe op je paard? en de andere manieren van Linda Tellington Jones? zoals rijden met halsring , gelijden met toverstokje enz. enz.
Miss_Montana schreef:Ik oefen wel eens met Ttouch, vind het een erg leuk iets om te doen. Zeker omdat het ook nog eens merkbaar effect heeftRijden met halsring doe ik niet echt maar ik rijd wel af en toe met een Tellington Jones bit, rijd wel soepeltjes vind ik maar je handen moeten echt doodstil zijn wanneer je ermee rijd.
domiekje schreef:waar vind je informatie hoe je dat moet doen eigenlijk ik snap het nog steeds niet
domiekje schreef:Miss_Montana schreef:Ik oefen wel eens met Ttouch, vind het een erg leuk iets om te doen. Zeker omdat het ook nog eens merkbaar effect heeftRijden met halsring doe ik niet echt maar ik rijd wel af en toe met een Tellington Jones bit, rijd wel soepeltjes vind ik maar je handen moeten echt doodstil zijn wanneer je ermee rijd.
waar vind je informatie hoe je dat moet doen eigenlijk ik snap het nog steeds niet
Cassidy schreef:Linda Tellington Jones heeft een aantal boeken geschreven, die helaas niet in het Nederlands vertaald zijn: kijk even op www.mediaboek.nl, en zoek onder "Ttouch" of onder "Linda Tellington Jones".