[AR] Menclinic/marathon les?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Michelle_

Menclinic/marathon les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 18:08

Mijn ouders zijn volgende maand 25 jaar getrouwd en mijn moeder zoekt een cadeautje om aan mijn vader te geven. Hij rijd aangespannen met ons paard dus het leek mij wel leuk als hij eens iets van een clinic mee zou kunnen rijden of iets van een marathon les zou kunnen krijgen. Weet iemand of dit ergens kan? Hij rijd af en toe wat SGMW's, heeft dressuurles dus het lijkt mij wel leuk en leerzaam voor hem als hij een marathon les kan krijgen. Ik heb hier een tijdje terug wel eens op internet naar gezocht maar kon toen niks vinden, vandaar dat ik het hier dus vraag Lachen

Sjonniej

Re: Menclinic/marathon les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 20:17

Ik vind Ad Aarts verschrikkelijk goed lesgeven.
Meer in de regio zit Stal de Ronde www.stalderonde.nl of Ijsbrand Chardon.

Je zal een privéles moeten kiezen, gezien er maar weinig clinics gegeven worden in het mennen en die daarom dus ook in no-time vol zitten.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 21:14

Ik had al eens op de site's van Chardon en de Ronde gekeken maar zag er niks op staan over lessen die je bij hen kan volgen. Weet jij of 1 van hun hindernissen op eigen terrein hebben zodat je daar een les kan krijgen? Ik zal ze ook eens mailen...

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 08:05

_Michelle_ schreef:
Ik had al eens op de site's van Chardon en de Ronde gekeken maar zag er niks op staan over lessen die je bij hen kan volgen. Weet jij of 1 van hun hindernissen op eigen terrein hebben zodat je daar een les kan krijgen? Ik zal ze ook eens mailen...

Ik sta bij hun op stal en je kunt bij Koos en Piet lessen,we hebben ons eigen oefenmatriaal Knipoog

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:33

Ijsbrand heeft vaste hindernissen.
Bij de Ronde hebben ze het materiaal van de indoormarathons staan, vaste hindernissen zijn nog in de maak.

Pablo_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:37

ik rij op manege spaarnwoude in halfweg.. van ton monhemius.. daar kan je ook marathon les van krijgen..
kijk anders even op de site www.manegespaarnwoude.nl
ton rijd vierspan..

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 17:51

Edwin van de Graaf geeft ook les en gebruikt de hindernissen in de Wollebrand daar heb je ook een waterbak