Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margreet schreef:Dat vraag ik niet. Ik kan zelf wel beoordelen of ik 'm in z'n bek trek (wat jij suggereert) of niet, en daar is geen sprake van.
Alleen van een omhoog kruipende lijn over een ronde paardenkont met de achterbenen ver onder de massa, er wordt namelijk wel gewerkt en niet getrut
baudyh schreef:Gewoon even de buitenlijn iets laten vieren.Dan zakt de lijn vanzelf weer en dan gewoon weer oppakken.
Lalidan schreef:dan toch misschien eens wat foto's plaatsen.....
Margreet schreef:Ik geloof niet dat het me gaat lukken om 2 lijnen, een zweep en een fototoestel te hanteren en dan ook nog geconcentreerd bezig te zijn om m'n paard goed aan de praat te houden...
Het is ook niet zo dat hij constant met die lijn onder z'n staart loopt hoor, gelukkig niet zeg, maar ik kan het patroon nog niet echt ontdekken.
Maar ik heb wel wat ideetjes, ik ga wel eens puzzelen, kom er wel uit, bedankt voor het meedenken iig
Margreet schreef:baudyh schreef:Gewoon even de buitenlijn iets laten vieren.Dan zakt de lijn vanzelf weer en dan gewoon weer oppakken.
Niet dus. Al gooi ik 'm helemaal los, hij zakt niet. Anders was het ook geen probleem...
Nou ja, ik word hier ook niet echt wijzer, ik ga zelf nog wel eens wat puzzelen.