Hier daarom een lijstje van het lengen en korten van de dagen:
http://www.enkhuizeralmanak.nl/varia/varia3.html
niet depri worden he

het duurt nog tot eind maart voordat de zon weer net zo laat ondergaat als vandaag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
arno8 schreef:Ik dien een motie in om de winter af te schaffen.
Wie stemt voor?
ijslanderfan schreef:Ik word hier wel depri van... verschrikkelijk. Ik ben ook altijd chagarijnig in de winter. Ook al heb ik het zelf niet door. Met donker weg, en met donker terug. Ieuw ieuw ieuw! Afschaffen
nielsd schreef:Wij hebben een hele berg balen vlas voor de inloopstal, we hebben een baal van 350 kilo hooi en kunnen zonodig nog meer krijgen, en 12 zakken muesli, dus wij komen de winter wel door.
Morrie schreef:ijslanderfan schreef:Ik word hier wel depri van... verschrikkelijk. Ik ben ook altijd chagarijnig in de winter. Ook al heb ik het zelf niet door. Met donker weg, en met donker terug. Ieuw ieuw ieuw! Afschaffen
hier sluit ik me bij aan, ik werk van half 9 tot 5 en ziem'n paard alleen nog in het weekend bij daglicht, evenals m/n huis...... ik háát de winter, zou het liefst nu gaan slapen en eind maart wakker worden..... begin al aardig depri te worden......
Cassidy schreef:Tot de kerst valt het allemaal wel mee, maar daarna duurt het wel erg lang voordat het weer lente wordt.